Minä olen semmoinen ihminen, joka kokee usein syyllisyydentunnetta vähän turhastakin. Kuten tänään, olen aamun vain toljottanut tietokonetta ja völlistellyt villasukissa ja oloasussa. Ulkona sataa ja tuulee, joten ei ole innostanut lähteä lapsen kanssa ulos. Ja siitäkös sisäinen syyttäjäni on innoissaan; toki 2,5-vuotiaan lapsen pitäisi päästä 2 kertaa päivässä ulos!!! Sehän on ihan lastensuojelurikos, jos ei nyt tältä seisomalta kirmaa haisaappaat käsissä ja jaloissa loskaiselle ja jäiselle pihalle sohjokakkuja tekemään! Jaksatteko te aina lähteä pihalle säällä kuin säällä?

Samoin se Syyttäjä iskee, kun en ole käynyt hikilenkillä tai olen syönyt liikaa. Tästä johtuen olen sitten pahalla mielellä, syön lisää ja liikunnasta on tullut pakkopullaa. Syyttäjä on vauhdissaan myös silloin, kun koti on epäsiisti ja ruokana on jotain puolivalmista....äh, taidan olla vähän hullu?

Lapsi tuossa kuitenkin ihan tyytyväisenä katselee Muumeja ja mutustelee rusinoita =). Päiväunien jälkeen lähdemme kyläilemään ystäväni luokse tuohon kilometrin päähän. Sen matkan aion kävellä rattaiden kanssa.

Nautittavan laiskaa sunnuntaita =)

 

Sunnuntain syömiset

Aamupala klo 8                     Puuroa mustikkakeitolla

Lounas klo 12                        Lautasellinen mannapuuroa, kanelia, sokeria ja 1 tl Floraa

Päiväkahvilla                           1 korvapuusti

Päivällinen                               1 grillimakkara, kourallinen ranskalaisia, wokkivihanneksia ja salaattia, lasillinen rasvatonta maitoa, jälkkäriksi 1 annos suklaavaahtoa

 

Juu. Suklaamousset olis voinu jättää väliinkin :/.